Liters water en cupjes melk

6 juli 2020 - Perth, Australië

4A782689-45B5-41DB-A4BD-92D5007CBF7A

Inmiddels zijn we alweer bij dag vier van quarantaine. Ik moest wel even checken op m’n telefoon welke dag het was. Want de dagen lopen in elkaar over en ik zou bijna niet weten welke dag het is en hoe laat t is. Eigenlijk is het leven verder niet veel anders dan thuis. Het ene moment zijn we allemaal beste vrienden. En het andere moment wil iedereen elkaar achter ‘t behang plakken.

E5D3EAE1-EE18-4ACB-A88F-4E7776E16F71

Ondanks dat het natuurlijk heel onnatuurlijk is om twee weken binnen in een hotel te zitten. Proberen we gewoon om elke ochtend ons aan te kleden. De maaltijden op borden te serveren. En niet de hele dag schermpjes te kijken. De ene keer lukt dit allemaal beter dan de andere.  Gisteren hadden we voor t eerste geskyped met mijn familie. Boaz had de grootste lol om alles te laten zien. James speelde poppenkast met z’n zelf in gekleurde Mario en Luigi. Achteraf zei James tijdens ‘t eten: “Ik wou dat ik een superkracht had. Dan kon ik zo door de laptopscherm even naar Nederland”. 💻 Die superkracht zouden we allemaal wel willen. 🦸🏻‍♀️

7C1552B3-ACBB-4796-89E4-F2DA08516BD5B3543A0B-152B-47D2-ABFC-B17847959744

‘s Avonds was er een storm met bliksem en onweer. Dat is wel leuk om te zien in het donker op de 19e verdieping. Terwijl de jongens naar een luisterboek luisterde, bekeken ze de bliksem. Noah zei: ”Ik zag de wolken van de Here Jezus. Maar ik zag Jezus niet want Hij had camouflage.” Heerlijk die kinder uitspraken.

C3A31189-A04C-45A5-9CAB-23708390CACF

Elke dag mogen we kiezen uit een menu voor de lunch en diner. Het menu is twee dagen hetzelfde. Met het ontbijt komt er ook een klein pakje melk. We hadden al een paar keer extra pakjes melk besteld die Boaz dan kan drinken als hij naar bed gaat. Of voor onze koffie en thee. Toen Mark gister belde dacht hij, ik vraag er wel tien. Kunnen we er gelijk ff tegenaan. Dus hij de receptie gebeld en gevraagd. Krijgen  we even later een papieren zak met tien melk cupjes erin. 😂 Ja zo kan het ook! Met elke maaltijd krijgen we ook een flesje water per persoon. Maarja. We drinken blijkbaar niet genoeg. Want inmiddels hebben we bijna een aquarium aan flessen 🐠.

C43A6E56-36C7-4ACD-B2A5-ED95396FC91C

Verder is er momenteel niet veel nieuws. Behalve dat er veel spelletjes zijn gespeeld, Boaz zichzelf lanceert om op ons bed te klimmen en het lichtknopje van de badkamer is heel leuk om uit te doen als Papa of mama op de wc zitTen. 🚽

63836CB2-9AA1-4E96-AFCE-9D68F7A60779E50525A4-BD23-4167-BFFC-02A32750E6C4

Dag vriendjes en vriendinnetjes. Tot de volgende keer maar weer.

1. Marloes:
    6 juli 2020
    Nou knap hoor, gewoon elke dag aankleden.. Het zal niet mee vallen. Jullie zitten een soort van opgesloten nu. Althans zo voelt het misschien.. De kinderen gaan erin ieder geval creatief mee om!
  2. Jeanine van Herpen:
    6 juli 2020
    Dag 4 pas!! Nou echt,dan heb ik toch respect voor jullie dat je het zo uithoud op een hotelkamer hoor...kijk zelf gaat dat nog,maar met kinderen die toch hun energie kwijt moeten...pfff lijkt me niks...kun je geen horde maken waar ze over en onderdoor moeten kruipen of zo...(van de bedden natuurlijk😄)
    Soort van fitness of survivaltour...
    Nou neis,stekte daar..moet je nu nog anderhalve week???