Yes de eerste 24 uur zit erop!

3 juli 2020 - Perth, Australië

7D2E31B6-CC31-411C-AFDE-4519E2D9B2FE

Yes we hebben de eerste 24 uur van quarantaine overleefd. Nu nog 312 te gaan! 🤪 Het eten is ook prima te doen vinden wij. Of de kids het er altijd mee eens zijn is anders. Maar er komt met elke maaltijd wel een lekker pakje drinken of kleine chocolade reep dus dan zijn ze weer blij. Voor de lunch vandaag was een grote tortilla met sla, tomaat, kaas, ham en wortel. De wrap was bijna zo groot als Boaz zelf. En we hadden er vijf gekregen. Vanaf morgen gaan we om iets minder vragen want het is telkens wel wat veel en anders zonde om weg te gooien. Er staat hier een nespresso apparaat en we kunnen telkens melk en nieuwe koffie cupjes krijgen. Samen met de melkopschuimer genieten Mark en ik gelukkig nog van onze dagelijkse cappuccino.

97C53134-A8AE-4640-96A3-0F214E64C70A

Vanochtend werden we om tien uur wakker gebeld door de Hotel Nurse die wat vragen had over onze gezondheid en wat uitlegde over de test die we komende dagen krijgen. Ze adviseerde ons om nog geen vluchten te boeken tot vlak voor t eind van quarantaine als we zeker weten dat we ook dan niet ziek zijn of hoesten. We hebben aan het eind van quarantaine nog 72 uur om het hotel te verlaten. Dus de nurse adviseerde: “have a bit of a holiday and do some sightseeing!” Misschien gaan we dat ook wel doen aangezien de 17e onze 10e trouwdag is en  we dan anders zouden moeten terugvliegen.

025F34EF-DE08-497C-BA95-525E55231797

Mark, Boaz en ik waren dus al om tien uur op maar we hadden heerlijk geslapen. Het ontbijt stond al voor de deur te wachten. James en Noah sliepen nog en waren niet wakker te krijgen. Uiteindelijk hebben we ze om half twee smiddags maar wakker gemaakt. Ze hadden dus ruim 12 uur geslapen. Scheelde ons aardig wat uurtjes entertainment. We hadden de Wii mee genomen in onze koffer en een paar nieuwe spelletjes ervoor gekocht. Dus vanmiddag mochten ze even los op de Wii. Ze vonden het geweldig. Ook werd er met Lego, denk spelletjes, kwartet en puzzelboekje gespeeld. En voor we t wisten werd er op de deur geklopt omdat het avondeten er was. Dit wordt nog wennen om ooit zelf weer te koken. De pot schafte ravioli in tomatensaus met afbak broodjes. Daarna als beloning een aflevering van Lego masters gekeken terwijl Boaz op de tablet een Duplo spelletje deed. Inmiddels is het 21 uur en liggen de kids bijna te slapen.

De dag voelde zo eigenlijk best wel kort. Maar de zon gaat hier ook op tijd onder en dat zijn we met de lange lichte dagen in Nederland niet gewend. We kunnen de zon ook perfect zien ondergaan vanaf onze hotelkamer. Dat zal de komende dagen nog wel genieten zijn.

E4B92A90-6BAA-441A-BC75-24A6DE8341AE

“Vertrouw je hele leven aan Hem toe. Dan zal Hij in alles voor je zorgen. Hij zal altijd voor je opkomen. Dat is net zo zeker als dat het 's morgens weer licht wordt en de zon hoog aan de hemel zal komen te staan.”
‭‭PSALM‬ ‭37:5-6‬ ‭

1. (o)ma:
    3 juli 2020
    Is het zo warm dat de jongens zonder T-shirt lopen? 😊
    Hebben jullie ook een balkon of dat je op de een of andere manier frisse lucht kunt voelen?
  2. Familie Canavan:
    3 juli 2020
    We zitten op de negentiende verdieping dus gelukkig geen balkon. De airco stond aan maar ze hadden t blijkbaar warm haha
  3. Marloes:
    3 juli 2020
    jullie zullen zeker niet Verhongeren… En eindelijk eigenlijk ook goede koffie, dat is fijn zeg! En die verpleegster heeft wel gelijk, zie je het een beetje vakantie dan 😉goede berichten van jullie😊 xxx
  4. Yvonne:
    3 juli 2020
    Wow, die wrap 😂! Wel fijn dat jullie dat jullie een grote hotelkamer hebben met goede koffie als je er 2 weken moet doorbrengen.
  5. Mirjam vd Graaf:
    3 juli 2020
    Er wordt goed voor jullie gezorgd! Wat een zegen! Leuk om zo mee te lezen.
  6. Marianne Van Rijn:
    3 juli 2020
    Woww!! Hou vol jongens! Fijn zo'n mooi hotel. Bizarre ervaring zeg. Heb je meteen 14 dagen om je dag/nacht om te gooien 😃 gr Mar en Jim