Yes buitenlucht!

16 juli 2020 - Perth Airport, Australië

23C1D0A2-57E7-4806-B859-0CA3E4966C34

En toen mochten we opeens voor het eerst de gang op. Opeens herinnerde ik me weer dat toen het vliegtuig aankwam in Perth mensen gingen klappen toen de wielen de grond raakten. Van binnen klapten we nu ook terwijl we met handen vol de gang opliepen naar de lift. Het was druk in het hotel met uit checken. We gingen van onze 19de verdieping langzaam met de lift naar beneden en om de verdieping gingen de deuren open. We zagen andere blije gasten die ook vandaag weer vrijheid hadden. Maar helaas moesten zij nog even wachten op de lift want wij namen met z’n Vijfjes en deel van de koffers de hele lift in beslag. Gek hoe je na twee weken bijna zou vergeten dat er nog een wereld bestaat die door draait.

5D9111D2-D560-44C0-9789-FA313BD0285B

Na eindelijk beneden te zijn aangekomen moeten we nog even in de rij om uit te checken. Na vijf minuten zijn we aan de beurt en staan we binnen de kortste keren buiten met de hele bende koffers 🧳. De jongens gingen gelijk rondjes rennen naast het hotel terwijl Boaz ervan overtuigd was dat hij Mirjam en Richards auto voorbij had zien rijden. Aan de overkant van de straat gaat de wereld aan ons voorbij. We zien kleine winkeltjes en bars open. Het is al donker want het is inmiddels al 18.45. Maar de straatverlichting en winkel verlichting doet de jongens denken alsof het allemaal kerst lichtjes zijn. Na tien minuten kwam de taxi. De hele rit zitten de jongens te glunderen. Opeens rijden we op de snelweg die we dagelijks konden zien vanaf het hotel. “Bijna die groene t op het gebouw waren wij jongens” leg ik uit. “WOW cool!” Is de reactie. Gevolgd door “SUBWAY” of “McDonald’s”!

91C9BBEA-7974-4FA0-A828-284564A89C99

Gelukkig gingen we recht naar t kleine appartement wat we hebben gehuurd voor de korte nacht die er nu voor ons ligt.  Nadat onze portemonnee was leeg gekiept voor de taxi werden we door een vriendelijke man ingecheckt. Hij was blij dat er weer wat gezinnen bij zijn hotel komen. En de jongens zijn ook blij en rennen wel drie keer heen en weer van de receptie naar het verblijf. Ook binnen rennen ze allerlei rondjes. Het werd steeds gekker want ze kregen het heet. Dus opeens ging bijna alle kleding uit. Dus hup iedereen in de douche en naar bed. Ze slapen net. Dus wij nog even een bakje thee en dan een beetje slapen. 😴

596E69E8-959F-458B-9F5B-2402FAEA0BCBFA38418B-C5F4-4514-BA47-EEB2248E64E8

1. Brenda:
    16 juli 2020
    Dan ga je de meest simpele dingen heel erg waarderen!!!
  2. Inge Kooijman:
    16 juli 2020
    Ik benijd jullie niet! Sterkte met alles!
  3. Stef & Irma:
    16 juli 2020
    Wat fijn dat jullie gezond door de quarantaine zijn gekomen!
    Succes met de volgende stappen 👍🏻
  4. Cisca:
    16 juli 2020
    Wat fijn dat de quarantaine er op zit😀!
    Nu lekker verder!